हम्रो सेवाहरु

राज मोवाईल सेन्टर - यहाँ विभिन्न किसिमका मोवाईल पाईनुका साथै मर्मत पनि गरिन्छ साथै नोकिया सामसुङ सोनिइरेक्सन चाइनिज कार्वन माइक्र्रोम्याक्स मोबाईलहरुमा सफ्टवेयर ग्यारेन्टीको साथ राखिन्छ साथै मोवाईल साटफेर पनि गरिन्छ । Phone No.010521109,9841129206 सम्पर्कको लागि राज मोवाईल सेन्टर सुगमटोल धादिङ्ग वेसी धादिङ्ग

Label 10

Friday, September 20, 2013

गुगलको पुरानो लोगो परिवर्तन

गुगलले हालै आफ्नो पुरानो लोगो परिवर्तन गरेको छ । सर्च इन्जिनको दुनियामा आफ्नो छुट्टै पहिचान बनाएको र अन्य विभिन्न क्षेत्रमा हात हालेर आफूलाई विश्वको नम्बर एक कम्पनीको रूपमा स्थापित गर्ने दौडमा लागेको गुगलले आफ्नो लोगो परीबर्तन गरेको हो ।
गुगलले आफ्नो पुरानो लोगोमा परिवर्तन गरी नयाँ लोगो सार्वजनिक गरेको छ । गुगलले आफ्नो लोगोमा थोरै परिवर्तन गरेको छ । सामान्य रूपमा झट्ट हेर्दा नयाँ लोगो र पुरानो लोगोमा के फरक थियो भनेर छुट्याउन गाह्रो नै हुन्छ । तर गुगलले नयाँ लोगोमा गुगल लेखेको तरिकालाई परिवर्तन गरेको छ ।
यस्तै, गुगलले न्याभिगेशन बार पनि परिवर्तन गरेको छ । गुगलले ल्याएको नयाँ न्याभिगेशन बारमा गुगलले दिने सुविधाहरू गुगल प्लस, सर्च, युट्युब, म्याप, प्ले, न्युज, जिमेल, ड्राइभ र क्यालेण्डरलाई ३८३ को ग्रिडमा ब्राउजरमा राख्ने भएको छ । यो सुविधा केहीसमयमा सबैको ब्राउजरमा देखिने गुगलले जानकारी गराएको छ ।

भ्वाइस र भिडियो युद्ध

फेसबुकको कुरै नगरौं, यो त राजा भइहाल्यो । जसको हातमा इन्टरनेट चल्ने मोबाइल छ, सोचे भो, उसले फेसबुक चलाउँछ । फेसबुकपछि नेपाली मोबाइल प्रयोगकर्तामाझ अरू दुई कुरा पनि चर्चित छन् स् भाइबर र स्काइप ।

गुगल प्ले स्टोरबाट एन्ड्रोइड अपरेटिङ सिस्टम ९अन्य अपरेटिङले पनि दुवै एप्स सपोर्ट गर्छन्० मोबाइलमा डाउनलोड हुने एप्सको सूचीमा दोस्रो र तेस्रो नम्बरमा छन् स् भाइबर र स्काइप । अब फेसबुक त पहिलो नम्बरमा हुने भई नै हाल्यो । मोबाइलमै इन्टरनेटको सहायताले भ्वाइस कल गर्न पाइने भाइबर र मोबाइलबाटै भिडियो च्याट गर्न पाइने भएकाले स्काइपको प्रयोगकर्ता बढ्दै गएका छन् ।

लाग्न सक्छ, मोबाइलबाटै फोन गर्न मिलिहाल्छ, अरू नानाथरी एप्स किन चाहियो रु तर, प्रयोगको हिसाबले उपयोगी भएकैले यी दुई एप्सको लोकप्रियता बढेको हो । मोबाइलले वाईफाई टिपेपछि सिमले काम नगर्दा पनि यी एप्सबाट टाढा रहेकाहरूसँग कुराकानी गर्न सकिन्छ, म्यासेज पठाउन सकिन्छ । भाइबरबाट भ्वाइस कल र स्काइपबाट भिडियो कल अहिले लोकप्रिय बन्दै गएको छ । झन् विदेश जाँदा विभिन्न ट्रान्जिटमा घन्टौं कुर्नुपर्दा आफ्ना आफन्तसँग ुटचु मा रहन र फोन कल महँगो पर्ने ठाउँमा कल गर्न यस्ता एप्सहरू गुणी बनेका छन् ।

शान्तिनगरका विवेक पौडेल भाइबरको फाइदा लिने एक भाग्यमानी हुन् । सामसुङको फोन बोक्ने उनी क्यानडामा रहेका आफ्ना दाजुसँग ुपीु मा कुरा गर्छन् । ुबरु नेपालकै साथीहरूलाई डाइरेक्ट फोन गर्दा महँगो पर्छ,ु उनले आफ्नो फाइदा सुनाए, ुत्यति टाढा फोन गर्दाचाहिँ पैसै पर्दैन ।ु अहिले उनी कलेजका साथीभाइसँग भाइबरबाटै एसएमएस पठाएर ुकम्युनिकेटु गर्छन् ।

विशेषतः विदेशमा रहेका आफन्त र साथीभाइसँग कुरा गर्न भाइबर प्रिय छ भने भिडियो च्याट गर्नुपर्‍यो भने स्काइप चाहियो नै । अधिकांश नयाँ पुस्ताको हातमा स्मार्टफोन र एन्ड्रोइड अपरेटिङ सिस्टम भएको मोबाइल भएपछि यी दुई एप्लिकेसन डाउनलोड गर्न कुनै समस्या हुँदैन । नेपालमा झन्डै १२ लाख एन्ड्रोइड प्रयोगकर्ता भएको अनुमानित तथ्यांक छ । एन्ड्रोइड फोन प्रयोगकर्ता बर्सेनि बढिरहेकाले यस्ता एप्स प्रयोगकर्ता संख्या पनि स्वतः बढ्दै गएको हो ।

त्यसैले यी दुई नेपालमा मात्रै नभई विश्वभर नै लोकप्रिय छन् । स्काइपबाट मात्रै दैनिक ३० करोड प्रयोगकर्ताले २ अर्ब भ्वाइस कल गर्छन् । कम्प्युटर सफ्टवेयरका रूपमा सुरु स्काइपले मोबाइल एप्स बनाएपछि यसको लोकप्रियता अरू बढेको हो । प्रयोगमा सरलताको हिसाबले भाइबर पनि सुरु भएको तीन वर्षमै स्काइजत्तिकै पपुलर छ ।

विदेशमा फोन गर्दा शुल्क महँगो पर्ने भएकाले पनि इन्टरनेटमा पहुँच भएकाहरू भाइबर र स्काइप एप्सको प्रयोगमा रुचि राख्छन् । भाइबर वाईफाईबाहेक मोबाइलको डाटा कनेक्सनबाट पनि चल्ने भएकाले प्रयोगका लागि यो बढी सजिलो छ । त्यसैले सार्वजनिक भएको तीन वर्षमै भाइबर यत्तिको लोकप्रिय बनेको हो ।

एप्स इन्स्टल गर्नेबित्तिकै कन्ट्याक लिस्टमा भएका भाइबर प्रयोगकर्ताको सिङ्क्रोनाइज हुने र फोन नम्बरको आधारमा आफैं खाता खोल्न सकिने भएकाले भाइबर चलाउन सहज छ । बारम्बार साइन इन गर्नै नपर्ने, फोनमा आउने कलमा कुनै ुडिस्टर्बु नगर्ने भएकाले पनि यसलाई स्काइपको ठूलो प्रतिस्पर्धी मानिएको थियो । नभन्दै यसले स्काइपलाई छोटो समयमै कडा टक्कर दिइरहेको छ ।

दस वर्ष अघिदेखि प्रचलनमा आएको स्काइपले पनि आफूलाई समयसँगै सुधार्ने कोसिस गरिरहेको छ । यसका लागि इन्टरनेट कनेक्सन राम्रो चाहिन्छ । मोबाइल एप्सबाट हातहातमा प्रयोग हुने भएपछि लोकप्रिय हुने भई नै हाल्यो । आफ्नो मनपर्ने मान्छेसँग मोबाइलमा फोटो हेरीहेरी कुरा गर्न पाएपछि के चाहियो र रु त्यो पनि गुगल प्ले स्टोरबाट पी डाउनलोड गर्न मिल्ने । स्काइप र भाइबर दुवैमा टेक्स्ट म्यासेज गर्न पाइन्छ । म्यासेजबाटै फोटो र भिडियो पठाउन पाइन्छ । च्याट गर्ने अन्य धेरै एप्सहरू भए पनि मोबाइलबाट टाढा रहेको प्रियजनसँग कुरा गर्न पाइने र भिडियो कल गर्न पाइने भएकाले प्रयोगकर्ताहरू भाइबर र स्काइप रुचाउँछन् । वी च्याट, लाइन, ह्वाट एप्सजस्ता मोबाइल एप्सहरू विदेशमा स्काइप र भाइबरजत्तिकै चर्चित छन् । तर, नेपालमा स्काइप र भाइबरलाई अरू कसैले उछिन्न सकेका छैनन् । केही समय अघिसम्म निम्बुज र ईबडीले लिएको स्थान अहिले अन्य च्याटिङ एप्सले लिन थालेका छन् । 

Thursday, September 19, 2013

सामसङको ७ लाख पर्ने टिभी नेपालमा, भिडियो फेसबुकमा सेयर गर्न मिल्ने

 नेपालका लागि सामसङको आधिकारिक बिक्रेता हिम इलेक्ट्रोनिक्सले युएचडी टिभी र रेफ्रिजिरेटर बजार ल्याएको छ । ५५ र ६५ इन्चका युएचडी टिभी र ३०५० रेफ्रिजिरेटर बुधबार सार्वजनिक गरिएको हो ।

कम्पनीका अनुसार युएचडी टिभी आधुनिक तथा पातलो मेटलको डिजाइनमा रहेको छ । यसमा ८० लाख पिक्सेल छ। एसनाइन पिक्चर क्वालिटीले थ्रिडीको अनुभव दिन सक्नेछ । यसलाई अन्र्तराष्ट्रिय मान्यता प्राप्त संस्था युएल, टियुभी, रेनल्यान्ड र इन्टरटेकले अनुमोदन गरेका छन्।

यस्ता युएचडी टिभीमा सुपर युनिफर्मिटी, कलर, ल्युमिनेन्स, भिविङ एंगल र रिजोलुसनका लागि प्रसिद्ध रहेको कम्पनीको भनाइ छ । कम्पनीका अनुसार यसमा रेभुलुसनरी भ्वाइस कमान्ड पहिचान गर्ने प्रणाली र इन्ट्युटिभ मोसन सेन्सिङ प्रणाली छ, जसले रिमोट कतै हराए पनि खासै फरक पर्दैन ।

कसैले ुहाइ टिभीु भनेर वा हात हल्लाएर मात्र पनि यसमा भएका मुख्य काम च्यानल परिवर्तन गर्न वा ध्वनि क्रियाशील बनाउन सकिनेलगायत विशेषता छन् । प्रयोगकर्ताले टिभीमा भएका भिडियो, फोटो र अन्य उपलब्ध एप्लिकेसन प्रयोग गरेर सोसल मिडिया साइट ९फेसबुक र ट्विटर० मार्फत विषयवस्तु सेयर गर्न सकिन्छ । यस्तो ५५ इन्चको युएचडी टिभीको मूल्य ७ लाख ५० हजार र ६५ इन्चको ८ लाख ५० हजार रुपैयाँ तोकिएको छ ।

त्यसै गरी हिम इलेक्ट्रोनिक्सले टिभीसँगै सार्वजनिक गरेको सामसङ रेफ्रिजिरेटर ३०५० सिरिजबाट कम बिजुली खपत हुने कम्पनीले जनाएको छ । यसमा साधारण पावर–कन्जुमिङ बल्बको सट्टा डिजिटल कन्जुमिङ इन्भर्टर कम्प्रेसर प्रयोग गरिएको छ । यसमा १० वर्षको वारेन्टी दिइएको छ ।

यसको दुबै भागमा कुल प्याक विशेषताका साथै म्वाइस्ट फ्रेस जोनजस्ता विशेषता पनि छन्, जसले खानेकुरालाई बिनाबिजुली आठ घन्टासम्म ताजा राख्ने कम्पनीको दाबी छ । यस्ता रेफ्रिजिरेटर ३३ हजारदेखि ४५ हजार रुपैयाँसम्ममा उपलब्ध छन्।

भारतीय बजार ताक्दै सामसङ

नयाँ दिल्ली– विश्व प्रशिद्ध मोबाइल निर्माता कम्पनी सामसङले ग्यालेक्सी नोट ३ भारतमा पनी लन्च गरेको छ। सामसङको यो नयाँ फोनको मूल्य करिब ८० हजार नेपाली छ। पछिल्लो पटक भारतमा एन्ड्रोइड फोनको बजार बढेपछि सामसङले भारतलाई आफ्नो नजरमा राख्दै आएको हो। नोट ३ सँगै उसले नयाँ उत्पादन ग्यालेक्सी गीयरको पनी भारतमा लन्च गरेको थियो।

जनसंख्याको हिसाबले र फोन प्रयोगको दृष्टिले भारत महत्वपूर्ण मानिएकाले पनि सामसङले भारतमा आफ्नो बजार बढाउन चाहिरहेको छ। भारतीय फोन निर्माता कम्पनीसँग भने उसले कडा प्रतिस्पर्धा गर्नुपर्ने निश्चित छ। कम मूल्यमा बजारमा आफ्नो दबदबा बनाएका कम्पनीहरु उसका चुनौती हुन्।
भारतीय बजारलाई विशेष किससिमबाट हेर्दै नोट ३ भारतबाट पनि लन्च गरेको बताइएको छ।
करिब १६८ ग्राम तौल रहेको नोट ३ मा १३ मेगापिक्सेलको हाइ क्वालिटी क्यामेरा लगाइएको छ। जसले गर्दा मानिसलाई क्यामेरा बोक्ने झन्झट गरिरहनु पर्दैन।
ग्यालेक्सी नोट ३ मा ३२०० एमएएचको ब्याट्री छ जुन अन्य तुलनामा लामो समय टिक्ने छ। यो फोन तीन रङमा ल्याइएको छ। ब्ल्याक, ह्वाइट र पिंक कलरमा फोन उपलब्ध छ।
सामसङले ग्यालेक्सी गियर पनि बजारमा ल्याएको छ जसको मूल्य ३२ हजारभन्दा माथि पर्ने बताइएको छ।
पछिल्लो पटक भारतमा आफ्नो बजारलाई तीब्ररुपमा अगाडि बढाइरहेको सामसङको नोट ३ र ग्यालेक्सी गियर दुबै सेप्टेम्बर २५ देखि भारतीय बजारमा उपलब्ध हुनेछन्। २५ सेप्टेम्बरमा औपचारिकरुपमा पाउने भनिए पनि बजारमा यो फोनको किनबेच सुरु भइसकेको छ। सामसङका भारत प्रमुख विनित टुटेजाका अनुसार नोट ३ को स्क्रीन साइज नबढाइ डिस्प्ले साइजमात्र बढाइएको छ। नोट ३ बजारमा ३ जीमा उपलब्ध हुनेछ, यसको ४ जी भर्सन पनी रहेको छ।
५।७ इन्चको फुल एचडी सुपर एमोसेड डिसप्ले स्क्रीन भिडियोले छुट्टै अनुभव दिनेछ। नोट ३ को एलटीइ भर्सनमा २१३ गीगाहटर्जको क्वाड प्रोसेसर छ। जबकि भारतमा महँगो ३ जी मोडलमा ११९ गीगाहटर्जको ओक्टाकोर प्रोसेसर छ।
यसमा ३ जीबीको र्या म तथा ३२ र ६४ जीबीको डिक्स स्पेस मेमोरी रहेको छ।
यता ग्लेक्सी गियरले ग्यालेक्सी सिरीजका लगभग सबै डिभाइसको साथ काम गर्न सक्नेछ। ग्यालेक्सी गियर अघिल्लो महिना आएको ट्याब्लेटको साथ पनि चल्नेछ।
नोट ३ मा ुफाइन्ड माइ मोबाइलु फिचरको अपडेट भर्सन यसमा उपलब्ध छ। यो फिचरको माध्यमबाट फोन हराएको अवस्थामा र चोरी भएको अवस्थामा फोनलाई निस्क्रीय बनाउन सकिन्छ जसले गर्दा फोनको लगत प्रयोग हुन नपाओस्।

Wednesday, September 18, 2013

असुस कम्पनीको प्याडफोन इन्फिनिटी सार्वजनिक

 प्राविधिक सामानहरूको उत्पादक कम्पनी असुसले नयाँ प्याडफोन इन्फिनिटीको घोषणा गरेको छ । यो यस्तो फोन हो, जसलाइ प्याडफोन स्टेशनमा लगाएर ट्याबलेट जस्तै प्रयोग गर्न सकिन्छ । नया प्याडफोन इन्फिनिटी यस सीरीज को चौथो डिभाइस हो ।
asus-new-padfone-infinity
यस नयाँ प्याडफोन इन्फिनिटी मा 5 इन्च फुल एचडी (1920×1080 पिक्सेल्स) आईपीएस डिस्प्ले, 2.2 गीगाहर्त्ज क्वालकम स्न्यापड्रेगन 800 प्रोसेसर र एड्रिनो 320 जीपीयू (ग्राफिक्स प्रोसेसिङ यूनिट) रहेको छ । यो फोन एन्ड्रोइड 4.2.2 मा चल्दछ ।
यसको यूनिबडी फ्रेम ब्रश्ड आल्युमिनियम फिनिश भएको छ । यसमा पछाडिपट्टी एलईडी फ्लाशका साथ 13 मेगापिक्सेलको क्यामरा रहेको छ, जसले 1080p भिडियो रेकर्ड गर्न सक्दछ । यसमा 2 मेगापिक्सेलको फ्रन्ट क्यामरा रहेको छ ।
यस अघिको प्याडफोन डक जस्तै यसमा पनि 10.1 इन्चको डिस्प्ले रहेको छ, जसमा एन्टि-फिङ्गर प्रिन्ट कोटिङ रहेको छ ।
फोनमा 2000mAh ब्याट्री रहेको छ ।
प्याडफोन इन्फिनिटी को मूल्य 640 अमेरिकी डलर र प्याडफोन स्टेशन को मूल्य 240 अमेरिकी डलर तोकिएको छ ।

Monday, September 16, 2013

फेसबुकले किन ल्यायो अटोप्ले भिडियो?

क्यालिफोर्निया — फेसबुक सामाजिक सञ्जालमा पहिलो स्थानमा छ। उसले यो स्थान सँधैका लागि कायम गर्न केही न केही नयाँपन दिने प्रयास गरिरहन्छ। अहिले फेसबुकले टेलिभिजनको जस्तै अटोप्ले भिडियोको नयाँ फिचर्स ल्याउने तयारी गरेको छ।
    फेसबुकले मोबाइल फोनमा अटोप्ले भिडियो फिचर्सको प्रयोग शुरु गरिसकेको छ। यस्तो भिडियो प्रयोगकर्ताको मोबाइल स्त्रिनमा बिनाआवाज अटोप्ले देखिनेछ। ुजब यूजर्सले भिडियोमा क्लिक गर्छ तब भिडियो आवाज सहित प्ले हुन्छु फेसबुकले ब्लग पोष्ट गर्दै भनेको छ। यो फिचर्सले एन्ड्रोइड र आईओएसको फेसबुक एप्समा काम गर्नेछ।

फेसबुकले अटोप्ले भिडियो फिचर्स ल्याउनुलाई प्रविधि विश्लेषकहरुले महत्वपूर्ण मानेका छन्। उसले प्रयोगकर्ताको सुविधान मात्र नभइ आफ्नो व्यापारमा महत्वपूर्ण फड्को मार्न नयाँ प्रविधितर्फ लागेको बताइएको छ। उसले भिडियो विज्ञापन सुरु गर्ने तयारीका लागि यो फिचर्स ल्याएको हुनसक्ने टेक ब्लगरहरुले अनुमान गरेका छन्।

भिडियो

 
Design by Raj Mobile Center | Bloggerized by Raj Mobile Center - Premium Blogger Themes | Raj Mobile Center