मोबाइल सेवा प्रदायक नेपाल टेलिकमले काठमाडौंको मोबाइल नेटवर्कमा बुधबार, बिहीबार र शुक्रबार अवरोध आउन सक्ने बताएको छ। टेलिकमले सेवा सुधारको क्रममा केही क्षेत्रहरुको मोबाइल नेटवर्कमा समस्या आउन सक्ने भन्दै उपभोक्तालाई अग्रिम सचेत गराएको हो।
उपत्याकामा जिएसएम मोबाइल सेवाको संख्यात्मक विस्तार र गुण्स्तर सुधार तथा नेटवर्क अपडेट गर्ने प्रक्रियाका क्रममा जिएसएम मोबाइलमा सेवा अवरुद्ध हुनसक्ने उल्लेख गरेको छ।
बुधबार वल्खु, कुलेश्वर, ट्याङलाफांट, कलंकी, धोवीघाट, गुर्सिङ्गाल, मलपोखरी आसपासका क्षेत्रहरुमा समस्या आउन सक्नेछ भने बिहीबार वाफल, कलंकी, कुलेश्वर हाइट, रविभवन, स्युचाटार क्षेत्रमा सेवा अवरुद्ध हुनसक्ने छ। यसैगरी शुक्रबार अनामनगर, भृकुटीमण्डप, कालीकास्थान, सिंहदरबार, माइतीघर, बबरमहल वरिपरिका क्षेत्रमा समस्या आउन सक्ने टेलिकमले जनाएको छ।
सेवामा समस्या देखिएमा मोवाइल सेट स्विच अफ गरी आन गर्न टेलिकमले आग्रह गरेको छ। यति गर्दा पनि समस्या समाधान नभए १४९८ मा सम्पर्क गर्न टेलिकमले आग्रह गरेको छ।
सुधारको समयमा डाटाको शुल्क तत्काल काटिने छैन। करिब आघा घण्टा पछि मात्र काटिनेछ। यो प्रिपेड मोवाइलमा तत्कालका लागि ब्यालेन्स नभएमा ४० रुपैंया क्रेडिड लिमिट उपलब्ध गराउने र पछि रिचार्ज गर्ने ब्यालेन्सबाट उक्त रकम चुक्ता गर्ने टेलिकमले जनाएको छ।
डाटा प्रयोगकर्ताका लागि समस्या आए APN Ntnet वा Ntwap सेटिङ गर्न पनि टेलिकमले आग्रह गरेको छ।
उपत्याकामा जिएसएम मोबाइल सेवाको संख्यात्मक विस्तार र गुण्स्तर सुधार तथा नेटवर्क अपडेट गर्ने प्रक्रियाका क्रममा जिएसएम मोबाइलमा सेवा अवरुद्ध हुनसक्ने उल्लेख गरेको छ।
बुधबार वल्खु, कुलेश्वर, ट्याङलाफांट, कलंकी, धोवीघाट, गुर्सिङ्गाल, मलपोखरी आसपासका क्षेत्रहरुमा समस्या आउन सक्नेछ भने बिहीबार वाफल, कलंकी, कुलेश्वर हाइट, रविभवन, स्युचाटार क्षेत्रमा सेवा अवरुद्ध हुनसक्ने छ। यसैगरी शुक्रबार अनामनगर, भृकुटीमण्डप, कालीकास्थान, सिंहदरबार, माइतीघर, बबरमहल वरिपरिका क्षेत्रमा समस्या आउन सक्ने टेलिकमले जनाएको छ।
सेवामा समस्या देखिएमा मोवाइल सेट स्विच अफ गरी आन गर्न टेलिकमले आग्रह गरेको छ। यति गर्दा पनि समस्या समाधान नभए १४९८ मा सम्पर्क गर्न टेलिकमले आग्रह गरेको छ।
सुधारको समयमा डाटाको शुल्क तत्काल काटिने छैन। करिब आघा घण्टा पछि मात्र काटिनेछ। यो प्रिपेड मोवाइलमा तत्कालका लागि ब्यालेन्स नभएमा ४० रुपैंया क्रेडिड लिमिट उपलब्ध गराउने र पछि रिचार्ज गर्ने ब्यालेन्सबाट उक्त रकम चुक्ता गर्ने टेलिकमले जनाएको छ।
डाटा प्रयोगकर्ताका लागि समस्या आए APN Ntnet वा Ntwap सेटिङ गर्न पनि टेलिकमले आग्रह गरेको छ।
0 comments:
Post a Comment